Kata Kata Lucu Bahasa Sunda Terbaru 2017

Jasareviewbagus.com – Untuk kali ini admin akan membagikan kepada sobat mengenai kata kata lucu yang memakaikan bahasa sunda. tentu orang orang sunda yang memiliki suku sunda pasti akan mengetahui arti dari pada kata kata tersebut, silahkan membaca dan semoga terhibur

 

” Hirup mah tong loba gaya , mending loba duit deh !! ”

” Aya kahayang beri jeung teu dibarengan ku usaha mah sarua jeung ngabodor “

” Kolot sia emang beunghar bos , inget kolot sia lain sia sorangan ”

” Ah kamu mah bobogohan teh loba cicing jiga ucing kub “

” Sakirana malem mingguan saukur jalan jalan mah mending ngojeg puguh meunang duit ngojeg mah ”

“Sare ah , sugan ngimpi mantan putus jeung kabogoh urang kekeak anying ku aing “

” Ceuk aing oge naon ”

” Aa gugah teukenging molor wae “

” Kop tah jurig nu malam mingguan balikna ceugat ”

” Sombong anjeh diajak ngobrol teu ngajawab, siga tihang listrik “

” Terkadang didalam suatu perjalanan yang mulus itu kita urang sering tijalikeuh , tapi kita tetap harus maju dan berlari sanajan bari ingked-ingkedan ”

” Keur sare tong garandeng “

” Seuri bari hate nalangsa adalah ciri ciri jalma anu hebat , kuat tur loba jerawat ”

” Kamu teh geulis jeung manis ngan hanjakal pikasebeuleun “

” Kamu tahu gak sih , cinta itu kaya kentut kalo cinta di tahan hanya menimbulkan rasa sakit kaya kentut kalau di tahan ”

” Alangkah beruntung nya jika kita dibangunkan dan dijamu oleh Alloh setiap malam dengan suatu tahajjud munajat tobat “

” Lamun aya nu nanya aing keur naon? bejakeun wae aing keur lieur ”

” Aku selalu siap berkorban deh untuk kamu sayang , maka dari itu ya cikatuh ngarti saeutikmah euy beb “

” Mawa cerulit di balangkeun ka si ia ,, hatiku pabeulit bila kau sedang bersama dengan dia ”

” Papatah hidup berkata , kalau hidup itu penuh dengan cobaan. lur cobaan weh kusia “

” Aku tanpa mu itu bagaikan sangu koneng leungit karetna amburadul ”

” Percuma bengeut alus , tapi tara di wudhuan jeung sujud mah sia sia hirup ge neng “

” Terus nih aing kudu ketik reg spasi jodoh ? ”

” Tenang aja deh , gue orang yang paling tersabar dengan nomor yang ketujuh versi on the spot “

” Jika kamu selalu dihatiku terus saha atuh nu ngumbah wadah nih ”

” Rupi buruk , tara ibak , benar benar sangat nikmat “

” Haha , maneh mah beungeut can anggeus geus di pake , mun rek komen anggeuskeun heula ah ”

” Tuhan , satu pintaku , titip pacar ku , jaga dia terus kalau misalnya dia nakal kusrukeun weh tuman lah “

” Kop tah jurig nu malam mingguan balikna ceugat ”

” Nuju teu palurun tonk ngaganggu bilih di ciwit “

” Senyum mu koyo ciu sithik nanging marai ngelu ”

” Tunduh euy , molor heula ah meh isukan nganggur teu nundutan “

” Asa udah cape aku teh tereleng kesana kesini terus ”

” Ka cikijing terus ka singapura , wilujeng enjing ka sadayana “

” Sayang maaf deh ya kalau aku ga bisa jagain hati kamu , soalnya aku lagi jaga warung meneh loba nu balanja sayang ”

” Jauh dimata namun dekat di gabrug “

” Hare’eng ceuk dokter kudu dilongok bari mawa anggur jeruk roti dan dikeupeulan duit ”

” Cinta itu ibaratkan sebuah motor mio , biarpun boros tapi raos neng “

” Ceuk baturmah udud bari ngopi nikmat waduk ah geningan hese ”

” Ayank tuh sebenarnya orang atau cendol meuni tiis iihh maneh mah “

” Semoga kamu cepat putus deh sama kabogoh kamu yang mukanya ledug , kaya keresek gehu yang sararoek itu ”

” Muhun weh da aing teh korong , geus di gali tuluy di piceun bari di elapkeun kana beungeut batur “

” Hirup mah tong lempeng teuing da maneh teh jelema lain jidar ”

” Batur mah tamasya , urang mah tamasweh ngarah tong nundutan “

” Aku mah cuma bisa cicing di balik egois mu , ngelehan weh da aing mah bogoh ”
” Da aku mah apa atuh , hanyalah seenggok tahu yang hipu ”

Baca juga : Kata Kata Sedih Beserta Gambarnya Terbaru

Kata Kata Lucu Bahasa Sunda Terbaru 2017 | broamos | 4.5
error: Content is protected !!